روش خريد عينك گرنجو

هديه اي بي نظير و خاص و مهم و با اهميت و ويژه و دوست داشتني و حيرت اور و بهترين و عالي و رويايي و خوب و جذاب و مناسب و فوق الاده و خارق الاده و استثنايي و منحصر و زيبا و مورد پسند و عجيب و چشم گير و تعجب اور و با ارزش و با شكوه و شكيل و افسون گر عينك گرنجو و ارسال فوري و اسان و سريع و راحت و مطمئن و خاص و ويژه و تضميني و بي نظير و درب منزل و در محل كار و پستي و رايگان و با پست پيشتاز و استثنايي و مورد پسند و فوق الاده و خارق الاده و منحصر و مشتري پسند و بهتر و عالي و مناسب عينك گرنجو و نمايندگي اصلي و مركزي و تهران و شيراز و اصفهان و مشهد و فارس و اهواز و تبريز و استان ها و شهرستان ها عينك گرنجو و پاسخ گويي سريع و فوري و 24 ساعته و اسان و شبانه روزي و انلاين و با ايميل و با شماره تلفن و راحت و بهتر و هميشه و مشتري پسند عينك گرنجو و طراحي برتر ويژه سال جديد عينك فوق اسپرت با طراحي جديد شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

روش خريد عينك گرنجو

عينك گرنجو - Granjo
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 30,000  تومان
خريد پستي
عينك گرنجو - Granjo

طراحي برتر ويژه سال جديد

عينك فوق اسپرت با طراحي جديد

شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان

با ستارگان همراه شويد

فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد ...

قيمت : 30000 تومان


بدون شك استفاده از عينكهاي با كيفيت علاوه بر اينكه از چشمان شما محافظت مي كند باعث زيبايي تحسين برانگيز چهره شما نيز خواهد شد.
عينك آفتابي گرنجو يكي از معروفترين و پرفروشترين عينك هاي سال مي باشد كه مطمئنا شما هم تا كنون اين عينك معروف را بر چشمان دوستان و آشنايان خود ديده ايد. عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازيگران سينما و خوانندگان به دست بياورد. طراحي اين عينك به صورت اسپرت بوده و قابل استفاده براي آقايان و خانم ها مي باشد. لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. هم اكنون مي توانيد عينك گرنجو را با كيف و دستمال مخصوص و 6 ماه گارانتي تعويض با قيمتي اسثتايي از فروشگاه ميهن استور سفارش دهيد.

قيمت : 30000 تومان


مشخصات عينك Granjo:
برند: Granjo 
شكل فريم : گرد 
رنگ عدسي : دودي 
نوع رنگ عدسي : هايلايت 
ويژگي عدسي : يو وي 400
داراي جعبه و دستمال مخصوص

قيمت : 30000 تومان


عينك فوق العاده خاص و شيك گرنجو

طراحي خاص و فوق مدرن

مخصوص شيك پوشان ايراني

زيبايي خود را با اين عينك آفتابي تكميل كنيد

لمسي متفاوت از عينك هاي آفتابي



روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


قيمت : 30,000  تومان 
خريد پستي

 

تماس :04152236451

09904577358

اقازاده

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.